9. kapitola

06.01.2012 21:43

Tak jsem se konečně dokopala k přidání další kapitolky... Tentokrát je velice krátká, ale nyní se oba hrdinové přesunou do nemocnice a mě přišlo vhodné oddělit dvě různá místa děje od sebe... Taky jsem úplně psychicky vyčerpaná a na další rozepisování nemám moc náladu (resp. oči mi slzí tak strašně, že pomalu nevidím na monitor...). Takže asi pro dnešek dobrou noc a krásný víkend!

Vaše Leilee Yume Hikaru

PS: Myslíl, že je ještě vhodné vysvětlit všechny mé přezdívky... Jelikož jsem člověk velmi sobecký, tak vždy, když zaslechnu nové pěkné jméno, přidám jej do seznamu, jmen  "mých" z kterých pak vybírám jména na přezdívky... Jenže pak se třeba objeví jméno lepší a tak já "upgraduju" [apgrejduju] (naprosto netuším, jak se to píše, ale líbí se mi toto slovo při výslovnosti...) své starší...

Proto se také z Leilee Yume Waraouhito stalo Leilee Yume Hikaru, což je ale jen jedna z dvou oficiálních přezdívek... Pokud vás zajímá i ta druhá, tak máte smůlu... Ne, kecám... Další je stejně divná, jako ta první: Elisha Lee Shark... To jen tak, aby jste se neztráceli v mé rozdvojené osobnosti...

Tak jinak papa